ტერაბანკი პოზიტიური ცვლილებებისთვის

კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და საზოგადოებისთვის სასარგებლო ფასეულობების დამკვიდრების ხელშეწყობა ტერაბანკის საქმიანობის მნიშვნელოვანი ნაწილია. ამ საქმიანობის ფარგლებში, ჩვენ რამდენიმე მიმართულებით ვმუშაობთ და არსებული რეალობის უკეთესობისკენ შეცვლაში საკუთარი წვლილი შეგვაქვს.

ტერაბანკის კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მთავარი პრიორიტეტებია: ახალგაზრდების განათლება, საინტერესო ადამიანების აღმოჩენა და მათი წახალისება, ჯანსაღი ცხოვრების წესი და შიდა ტურიზმის მხარდაჭერა. ამ მიმართულებებით ჩვენ სხვადასხვა ინიციატივას სისტემატურად ვახორციელებთ, რაც ბანკის კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მდგრადობას განაპირობებს.

განათლება

ტერაბანკი ახალგაზრდების განათლების წამახალისებელ აქტივობებში ყოველთვის ენთუზიაზმით ერთვება, რადგან ამ სფეროს ხელშეწყობა ჩვენთვის მომავალი თაობის სწორი ღირებულებებით განვითარებასა და პროგრესის მხარდაჭერას ნიშნავს.

სტარტაპ ანბანი, რომელიც ტერაბანკის მხარდაჭერით ტარდება, ბავშვებში მეწარმეობის პოპულარიზაციას, მათთვის საბაზისო ელემენტარული ბიზნესუნარების სწავლებას ემსახურება. სტარტაპ ანბანი 11-13 წლის ბავშვებისთვისაა განკუთვნილი. ინიციატივა სახალისო, მარტივ ენაზე შედგენილ სატრენინგო კურსსა და სხვადასხვა ღონისძიებას აერთიანებს. პროფესიონალი მენტორების დახმარებით, მონაწილეები საკუთარ იდეებს თამაშის მეშვეობით ავითარებენ და ქმნიან პროდუქტებს, რომლებსაც საშობაო გამოფენა-გაყიდვაზე თავადვე წარადგენენ.
პროექტში მონაწილეობა უფასოა. 20 კანდიდატი კი განაცხადების საფუძველზე ირჩევა. ინიციატივის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებგვერდს https://startupanbani.ge/

Women Techmakers კომპანია Google-ს მიერ წამოწყებული გლობალური ინიციატივაა. იგი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით STEM სფეროში ქალებისა და გოგოების ჩართულობას, მათი მონაწილეობის წახალისებას, წარმატებული მაგალითების ჩვენებას, ქალ და კაც დეველოპერებს შორის ინტეგრაციას, რესურსების გაზიარებასა და თანამშრომლობას ისახავს მიზნად. საქართველოში იგი თბილისის Google-ის დეველოპერების ჯგუფის ორგანიზებით, 2013 წლიდან ტარდება. 2018 წელს ღონისძიება ტერაბანკის მხარდაჭერით გაიმართა.

ჯანსაღი ცხოვრების წესი

ტერაბანკი, საკუთარი სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში, ერთ-ერთ მნიშვნელოვან აქცენტს ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციაზე აკეთებს. ამ მიმართულების განვითარებისთვის კი ჩვენ სახალისო, ინტერაქტიულ და სასარგებლო აქტივობებს ვირჩევთ.

ტერა ბაიკი

ტერაბანკის საზაფხულო კამპანია „ტერა ბაიკი“ ქართული რეალობისა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობისთვის სრულიად განსხვავებული ინიციატივა იყო. იგი მიზნად ველოსიპედით სიარულისა და, შესაბამისად, ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას ისახავდა. კამპანიის ფარგლებში, ტერაბანკის არსებულ თუ ახალ მომხმარებლებს ჩვენი ველოსიპედებით სარგებლობა თბილისში სრულიად უფასოდ შეეძლოთ. მთელი ზაფხულის განმავლობაში ბანკის 5 ფილიალთან სპეციალური ველოსადგომები იყო მოწყობილი, მსურველებს კი ველოსიპედები მარტივად, მხოლოდ ტერა ბაიკის ბარათით გაჰყავდათ. ველოსიპედების შეთავაზებასთან ერთად, ტერაბანკმა მოსახერხებელი, მოკლე და უსაფრთხო მარშრუტების შექმნაზეც იზრუნა: პროფესიონალი ბაიკერების დახმარებით, მომზადდა სპეციალური გზამკვლევები, რომლებიც ველოსიპედის მოყვარულებს თბილისის მასშტაბით კომფორტულად გადაადგილებაში ეხმარებოდა. „ტერა ბაიკი“ ქალაქისთვისაც მნიშვნელოვან ინიციატივას წარმოადგენდა. ამ კამპანიით შევეცადეთ, დაგვემსხვრია სტერეოტიპი, რომელსაც ბევრი იზიარებდა: თბილისი ველოსიპედების ქალაქი არ არის. კამპანიაში უამრავი ადამიანი ჩაერთო, რამაც დაგვანახა, რომ „ტერა ბაიკი“ დროული თანამოაზრე აღმოჩნდა მათთვის, ვისაც ჩვენსავით სჯეროდა:სინამდვილეში ამ არაჩვეულებრივი ტრანსპორტით გადაადგილება ჩვენთანაც შესაძლებელია, თბილისს კი რეალურად აქვს პოტენციალი,რომ ველოსიპედების ქალაქად იქცეს.

უფასო ველოგაკვეთილები

ჯანსაღი ცხოვრების მხარდაჭერას ჩვენ კვლავაც ვაგრძელებთ: ადამიანებს, რომლებსაც ველოსიპედით გადაადგილება და ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციაში ჩართვა სურთ, მაგრამ მისი მართვა არ იციან, სპეციალურ უფასო გაკვეთილებს ვთავაზობთ. ამ გაკვეთილებს მათთვის პროფესიონალი ინსტრუქტორი ატარებს.

საინტერესო ადამიანები

ტერაბანკისთვის მცირე და საშუალო ბიზნესი სტრატეგიული სეგმენტია. მის წახალისებას განსაკუთრებულად ვცდილობთ და ამ ძალისხმევას ჩვენს კორპორაციულ სოციალურ პასუხისმგებლობაშიც ავსახავთ. მხარს ვუჭერთ საინტერესო ხელობით დაკავებულ ადამიანებს იმ საყვარელი საქმიანობების განვითარებაში, რომლებიც სამომავლოდ მათ ბიზნესად შეიძლება იქცეს.

საინტერესო ადამიანები ტერაბანკის ფოკუსში

ჩვენ ირგვლივ ცხოვრობენ ადამიანები, რომლებსაც ძალიან საინტერესო და გამორჩეული შემოქმედებითი ხელობა აქვთ, თუმცა მათ შესახებ ბევრმა არაფერი იცის. ჩვენ ვეძებთ მათ, ვპოულობთ და მერე საზოგადოებასაც ვაცნობთ. ვყვებით, რას გრძნობენ, განიცდიან და გამოხატავენ ისინი საკუთარი ქმნილებებით. ამ პროექტის ფარგლებში, მართლაც არაერთი საინტერესო პერსონაჟი აღმოვაჩინეთ: განსხვავებული ჰობითა და ხელობით, რომლებიც ახალსა და უჩვეულოს ქმნიან. მათ შემოქმედებას საზოგადოება ჩვენი საკომუნიკაციო არხებით სისტემატურად ეცნობა.

კულტურული პრემია „იკა“

ნიჭიერი ადამიანების მხარდაჭერას ტერაბანკის მხრიდან განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა. სწორედ ამიტომ, კულტურული პრემია „იკა“ ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია. „იკა“ შემოქმედებითი ინდუსტრიის განსხვავებულ სფეროებში მოღვაწე არტისტებს გადაეცემათ და მიზნად ნიჭიერი ადამიანებისა და მათი შემოქმედების აღიარებას, უცნობი ავტორების აღმოჩენას, პოპულარიზაციას, წახალისებასა თუ მათთვის შემდგომ საქმიანობაში ხელშეწყობას ისახავს.

ტურიზმის მხარდაჭერა

გახდი ტერამოგზაური

ეროვნული ტურიზმის მხარდაჭერა ტერაბანკმა 2019 წლის ზაფხულში დაიწყო და ამ მიზნით მასშტაბური კამპანია „გახდი ტერამოგზაური“ განახორციელა. კამპანიას ორი ძირითადი მიზანი ჰქონდა: მოგზაურებს საქართველოს უნიკალური ადგილების მონახულებაში დახმარებოდა და თავად ამ სფეროში მოქმედი ბიზნესებისთვისაც დაეჭირა მხარი. ამ ორი მიზნის შესაბამისად, კამპანიის ფარგლებში, ჩვენმა ფილიალებმა ერთგვარი ტურისტული ცენტრების როლი მოიერგეს. მათ ვიტრინებზე ტურისტული ბიზნესების შეთავაზებები გაჩნდა, წინასწარ გადამზადებულმა თანამშრომლებმა კი ტურისტული მრჩევლების ფუნქციებიც შეითავსეს და ჩვენს ფილიალებში მოსულ ნებისმიერ მოგზაურს საქართველოს ღირსშესანიშნაობებზე, საინტერესო მარშრუტებსა და კვების ობიექტებზე ამომწურავ ინფორმაციას აწვდიდნენ. ამას გარდა, ტერაბანკის ციფრული არხები ტურისტულ ბიზნესებს სრულიად უფასოდ დავუთმეთ. შევქმენით ონლაინპლატფორმა http://terabankfortravelers.ge/, რომელმაც მათ შესახებ ინფორმაცია გააერთიანა. კამპანიის კიდევ ერთი მნიშვნელოვან ნაწილს ლინგვინგის მხარდაჭერა წარმოადგენდა. ჩვენი დახმარებით აპლიკაციას ინგლისური ენის უფასო კურსი დაემატა, რომელიც სპეციალურად ტურისტული ინდუსტრიის წარმომადგენლებისთვისაა განკუთვნილი. მთელი კამპანიის განმავლობაში მომხმარებლებს სხვადასხვა გათამაშებასა და წამახალისებელ აქტივობას ვთავაზობდით. მწერალმა და ფოტოგრაფმა, არჩილ ქიქოძემ საქართველოს გამორჩეულ მარშრუტებზე გვიამბო, ჩვენ კი ეს ნაამბობი ბროშურებად ვაქციეთ და მოგზაურებს გავუზიარეთ. კამპანიის დაწყებიდან რამდენიმე დღეში ტერა მოგზაურის ინიციატივას ქართველი ფოტოგრაფებიც შემოუერთდნენ და ჩვენს ფეისბუქის გვერდზე საკუთარი ნამუშევრები გაგვიზიარეს.

მეწარმე ქალების მხარდაჭერა

ტურიზმის მხარდაჭერის პროცესში აღმოვაჩინეთ, რომ ჩვენს ქვეყანაში საოჯახო სასტუმროების ძირითად ნაწილს ქალები უძღვებიან. მერე კი გაეროს ქალთა ორგანიზაციის დახმარებით, ის მეწარმე ქალებიც ვიპოვეთ, რომლებიც სტუმრებს ერთ-ერთ ყველაზე პერსპექტიულ რეგიონში, რაჭა-ლეჩხუმში მასპინძლობენ. მათ ადგილობრივი ტურიზმის განვითარებაში უდიდესი წვლილი შეაქვთ, რისთვისაც მეწარმე ქალები ბრენდინგით დავასაჩუქრეთ. ბრენდინგი ნებისმიერი ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანია, ამიტომ გვჯერა, რომ ჩვენი მხარდაჭერა მათ საქმიანობას კიდევ უფრო წარმატებულს გახდის.

განაცხადის ფორმა

Security Code